"Uzun işti, anlamak sabır istiyordu.🍂
Eksik kalacağını bile bile yolun sonundaki hayrı görmek için yürümek gerekiyordu. Bazen bir adım yıllar sürebiliyordu. Ama denemek lazımdı. Madem ki gelmiştik, insan gibi gidebilmek gerekiyordu. "Yeteri kadar sabredersen zahmet Rahmete dönüşür bu yolun sonunda" diyordu Üstadım. Eğer gül bahçesinin kokusunu alıyorsan sende koş, sende düş, sende yaralan, kalbinin duracağı bahtiyar güne kadar.."_
{Huzeyfe mücahid}