Kitabi az once bitirdim ve övmeye geldim. Oncelikle sunu soylemeliyim ki kitap ve film tamamiyla cok farkliydi. Kitap yine cok cok akiciydi baslari biraz sarmamisti ama sonlari... Karakterlerden birkacina asiri sinir olacaksiniz ama spoiler olmamasi icin kim olduklarini soylemeyecegim. Gecen kitapta gonderildikleri yerde garip seyler oluyor ve ikinci deney icin çöle cikiyorlar, kitabin adi ustunde alev deneyleri. Kavurucu sicakta kilometrelerce yuruyorlar. Ulastiklari sehirde delilerle savasiyorlar. Firtina, yildirim ve yagmur... daha fazla bir sey soyleyemeyecegim kesinlikle okumasiliniz. Zaten 1.yi okuduysaniz bunu mecbur okuyorsunuz.
"İsyan iyidir."
-Teresa
İyi falan degil arkadaslar Teresa pisligin teki.