Sanki kitap okuyan kimsesizlerdendi, bilirsiniz onlar delidir ama bunun hakkında konuşacak kimseyi bulamazlar, oysa bir insanı en çok, en sevdiği kitabı anlatırken tanırdınız.
"Yara bantlarını ben de çok severim ama çoğunluğun aksine yaraları kapatıp iyileştirdiği için değil, orada bir yara olduğunu işaret ettiği için. Oranda bir yara var ve o yarayı ben açtım, üzerini kapatmaya çalışmak bunu değiştirmeyecek."