Das Heil der Welt liegt nicht in neuen Maßnahmen,sondern in neuen Gesinnungen
-Albert Schweitzers-
Niemand ist uns ein näherer Freund,als wir uns selber sind.
-Dante Alighieri-
Ve sen, kendin için dünyadaki en önemli insansın. Öyle olmalısın! Aksi halde yaşadığın hayat senin hayatın olmaz, -mış gibi bir hayat sürersin. Bu yüzden "benim hayatım" diyebilmen, "Yaşadım!" diyebilmen için her zaman,
bu durumda olduğu gibi kimsenin bilmediği bir koşulda dahi,
sen kendin için doğru olanı, adil olanı yapmalısın.
“Bu ülkede içindeki çoçuk utanca boğulmuş o kadar insan var ki!Ben onlara “yetişkin çoçuklar” diyorum.Bunlar kötü insanlar değiller ama her türlü kötülüğü de yapabilirler.”
Şimdi ve burada,bir başkasının kriterlerine göre var olmaya çabalayan bir insan mısın;yoksa kendi bilincinle oluşturduğun ölçütlere göre eyleme geçen biri misin?