ceyda

ceyda
@elmo_moly
#224719162 -paylaştığım her alıntı ile aynı fikri paylaşmayabilirim (kadın hakları, ırkçılık, politika gibi) (bu açıklamayı yapıyorum çünkü silivri soğuktur)
"Herşeyin bir nedeni yok; onlar sadece, oluyor." 🎬 Yaşam Kanıtı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı münasebetsiz hisler vardır ki, hayvanlarda insanlardan daha güçlüdür. Mesela eşeklerdeki inat, köpeklerdeki sadakat, kedilerdeki nankörlük gibi...
Ben ki, hâlâ kıskançlık nedir bilmem.