Mükemmel bir hikaye kitabı. Bir solukta okunan akıcı dopdolu bir kitap. Günahtan ve ne kadar çabalarsak çabalayalım eylemsizlikten, insan olmaktan kaçamayacağımızı en güzel şekilde anlatmış zweig. Yaşarken eylemsizlik büyük bir eyleme dönüşebiliyor
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocukken heves edip şimdi okuyabildiğim orta şekerli bir kitap olur kendileri. Mükemmel bir kitap olduğu söylenemez ama bir şekilde iş hayatına bulaşmış herkesin az çok kendini bulacağı türden bir kitap. Kısa keyifler verdiğini ve sonunu sevdiğimi söyleyebilirim ama eğer olay okumak istiyorsanız bu kitap sizin için yazılmamış