Else

Bilen varsa cevap versin değer mi?
Az önce insta da aile hekimi arkadaşımı gördüm. Kapadokya da eşiyle geziyordu. Sonra düşünmeye başladım. Arkadaşım üni de sınıf 3. sü idi. Yani çalışkandı. Son sene birini buldu. Ders çalışmayı bıraktı. Okul bitince evlendi. Şimdi iyi maaş alıyor. Çok fazla Yorulmuyor. Geziyor. Ve mutlu. Ben ne yaptım. Son sene deli gibi ders çalıştım. Uzmanlık kazandım. Şimdi asistanım ve köpek gibi çalışıyom. Hem de daha az maaş ile. Birini de bulamadım:) - Yalnızmıyım? Evet:) (yalnızlara selam olsun.) - Evde yemeğimi tek başına mı yiyorum? Evet. (gerçi genelde evde degil hastanedeyim) - Gezebiliyormuyum? Hayır. - Asıl soru mutlumuyum? Evet. Sonuç olarak istediğim şeyi kovalıyorum. Ama hayat boyu bu kadar efor sarfetmeye değerimi diye düşünmüyor değilim. Değecek mi?
Else
Bence de kesinlikle
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bilen varsa cevap versin değer mi?
Az önce insta da aile hekimi arkadaşımı gördüm. Kapadokya da eşiyle geziyordu. Sonra düşünmeye başladım. Arkadaşım üni de sınıf 3. sü idi. Yani çalışkandı. Son sene birini buldu. Ders çalışmayı bıraktı. Okul bitince evlendi. Şimdi iyi maaş alıyor. Çok fazla Yorulmuyor. Geziyor. Ve mutlu. Ben ne yaptım. Son sene deli gibi ders çalıştım. Uzmanlık kazandım. Şimdi asistanım ve köpek gibi çalışıyom. Hem de daha az maaş ile. Birini de bulamadım:) - Yalnızmıyım? Evet:) (yalnızlara selam olsun.) - Evde yemeğimi tek başına mı yiyorum? Evet. (gerçi genelde evde degil hastanedeyim) - Gezebiliyormuyum? Hayır. - Asıl soru mutlumuyum? Evet. Sonuç olarak istediğim şeyi kovalıyorum. Ama hayat boyu bu kadar efor sarfetmeye değerimi diye düşünmüyor değilim. Değecek mi?
Else
Bunu ben de düşünüyorum gerçekten ve aynı soruyu cevaplandırmaya çalışıyorum bu çok kişisel sanırım sen bunu yapsaydın mutlu olmayacaktın büyük ihtimalle aklın hep şu an yapmakta olduğun işte kalacaktı
''Üniversite Sınavına Hazırlık''
Daha önceden paylaştığım (#34101435) iletiye desteğinizden dolayı çok teşekkür ederim. Destek veren bu kadar çok olunca, sonunda bende etkinliği başlatabildim. Şimdi bu etkinliğin amacı nedir ? Üniversite sınavına hazırlanırken kafasında çok fazla soru işaretleri olan birçok arkadaşımız vardır diye düşünüyorum: Acaba hangi mesleği seçsem ? Mühendislik, Mimarlık, Doktorluk, Öğretmenlik nasıl meslekler ? Avantajları, dezavantajları nelerdir ? Acaba bu bölümü seçsem gelecekte mesleği elime alabilir miyim ? Maaş durumları nedir... Uzar da uzar. Bu tarz sorularda yardımcı olabilmek için bu etkinlik kurulmuştur. Şimdi aşağıya elinde mesleği olan, belirli bir bölümü okuyan abilerim ablalalarımın isimlerini yazıyorum. Hepsi izin verdi, istediğiniz kadar soru sorabilirsiniz :D Ayrıca en alt kısma da Matematik, Fizik, Türkçe dersleri iyi olan arkadaşların isimlerini koyuyorum. Çözemediğiniz soruları atabilirsiniz. Tabi isterseniz etkinliğin altından da bu soruları sorabilisiniz. Bu arada listede olsun, olmasın; bir mesleğiniz varsa ve size de soru sorulmasını isterseniz lütfen bana bildirin. Sizin de isminizi listeye ekleyeyim. Meslekler ve Belirli Bölümler : Not: Arkadaşlar önceki ileti de genel olarak okuduğu bölüm yazıldığı için, hangi üniversiteden mezun olduklarını veya hangi üniversitede okuduklarını bilmiyorum. Özellikle istediğiniz bir üniversite ve bölüm varsa lütfen yorumlarda belirtin. Mutlaka o bölümden okumuş birisi çıkacaktır diye umuyorum :D Endüstri Mühendisliği :Mithril / Nobody Türk Dili Ve Edebiyatı: Defolu Kelebek, Nedim M. Mekatronik Mühendisliği:Sıçrayan Midilli PDR:
Else
Ben de hazır yeriyken yazayım bir soru grubu oluşturmak istiyorum üniversite sınavına hazırlananlar için sohbetsiz sadece soru sorulan bir grup olmasını planlıyorum 10+kişi olursak iyi olur ilgilenenler bana ulaşsın lütfen arkadaşlarınızı da davet edebilrsiniz
Bir şairle görüşme imkanı bulsaydınız kim olurdu? Ve ona ne söylemek isterdiniz?
Anket
Else
Yunus Emre, ben dinlemeyi tercih ederdim