Pazartesi günü dünyaya geldiler, pazartesi nübüvvete erdiler, pazartesi günü hicret ettiler, pazartesi günü Medine'ye vardılar ve işte dünyaya geldikleri ayda, pazartesi günü, hakiki hayata geçiyorlar.
Dünyanın safası gitti kederi kaldı. Hep, her gün biraz daha koyulaşan o kederin loşluğu içinde sürünüp gidiyor değil miyiz? Dünya her gün biraz daha karanlık...
Geceleri öyle ibadet ettikleri olurdu ki, nermin ayakları şişerdi.
Soruldu:
-Senin olmuş ve olacak bütün günahların affedildiği halde bu kadarı neden?
Buyuruldu:
- Niçin Allah'ın şükredici bir kulu olmayayım?..