"Herkes kalbinin ekmeğini yer derler ya; biz sabrımızın bereketini, doğruluğumuzun huzurunu yiyoruz. Fırtına dindi, toz duman dağıldı; geriye sadece birbirine sıkıca tutunan iki yürek kaldı. Emanet emin ellerde, kilit ise en doğru kalpte. Hikayemiz şimdi asıl rengine kavuşuyor..."B'' 🗝️❤️📚