'İyi bir adamla iyi bir kadın hemen birbirini bulamaz. Önce yanlış kalplerde yollarını kaybeder,güvenlerini yitirir. Sevgiyi sorgular hale gelirler. İyi bir kadın, Kötü bir adamın bencilliğinde incinir. İyi bir adam, kötü bir kadının sevgisizliğinde tükenir. Ama bu acılardan geçtiklerinde,sevgiyi, ve değeri tanımayı öğrenirler. Artık Aşk, birinin peşinden gitmek değil. Birbirine merhem olmaktır. Geçmişin izlerini saklamaz. Ama onlardan nasıl güç aldıklarını anlatırlar. Birbirlerine ''Hep'' derken bu kelimenin ağırlığını bilirler. Çünkü ``Bir daha Asla'' dedikleri yerlerden gelmişlerdir. Ve artık sevmek bir ihtiyaç değil,bilinçli bir seçim olur....' B....
"Ne zormuş seni sevmek, ne ağırmış bu bekleyişler... Ama senin tek bir gülüşün için dünyayı yakmaya değer. Sen benim kalbime yazılan mühürsün; ne yokuşlar bizi durdurabilir ne de engeller. O son limana kadar seninleyim."B''