emel

emel
@emelakpinar
Sonra en mühimi: Kendini halinden şikayet etmeye alıştırma! Ömrünün sonuna kadar dövünsen bu hayatın cefası tükenmez; kendine etmiş olursun.
Sayfa 160·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnanamıyordu. Onun bir daha kapıyı çalmayacağına, bu evin içinde bir daha dolaşmayacağına inanamıyordu. Bir gün yine gelmesi lazımdı. Muhakkak lazımdı.
Sayfa 173·Kitabı okudu
...fakat her şey geçer. Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur. İnsan birazcık da kalender olmalıdır!
Sayfa 59·Kitabı okudu
"O gelmez artık!" dedi. "Nereden biliyorsun?" dedim. "Gidişinden belliydi!" dedi.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Önce kafasını gösterdi: -Kafa dediğin eskir, ihtiyarlar, ölür bile insan ölmeden, dedi. Sonra kalbini gösterdi: -Eskimeyen, eksilmeyen şey buradadır.