"Onun doğru yola dönmesi için dua ettim,"dedi."Çünkü ölüyü diri yapan Mevla 'nın kötüyü de iyi yapabileceğini biliyorum. Kötü ve ölü bir düşmanım olacağına ,iyi ve diri bir dosttum olsun istedim."
Senin buraya gelmenin sebebi sadece bizim "Gel" dememiz değil, ayrıca onların sana "Git" demeleri .Hiç kimseye "Kötüdür" deme. Aslında onlar, bilmeden iyilik eden insanlardır.