Adam öyle davranıyor ki sanki 3 aydır aç. Anlamıyorum ya yargı dağıtmak istemiyoum da fakat görgüsüz olmayın ya siz yine iftarda sofranız dolu dolu olucak ama sokakda aç , evine yemek götüremeyen o kadar insanlar var ki azcık halden anlayın azıcık...
Orucun anlamı da tam olarak bu zaten.