Şimdi size bi olayı anlatayım arkadaşlar. Bizim burda bi cafe vardı sinema konseptli, o kadar güzeldi ki masalar, menü, dekor...Allahım diyodum nesı güzel bi fikir bu. Haftada bi gün de quiz gecesi oluyordu sinema ile ilgili. Uzatmayım sonra nedendir bilinmez cafenin yarısını nostaljik konseptli yaptılar ve battı.