Sanki moloz yığınına dönmüş tüm hücrelerim; öyle kırgın öylesine yıkık döküğüm ki. Ayrıştırılması zor kalbimin kırıkları, acılar için yüzlerce odası var. Geleceğe dair ne umudum varsa ümitlerimle beraber tükendi, sağ olun. Mutluluğu hiçbir zaman dilemedim zaten çok gördüler de bu kadarını da beklemezdim. Kırıntı dahi olsa nasip olmuyormuş ne acı. Çok güzel sevdiğim için böylesine güzel incitiyorsun beni değil mi? Ne kadar yaş var gözlerimde yine sayamadım, keşke kirpiklerimi ıslatan olmasaydın. Biliyor musun ben hak ettim sevilmemeyi, hiç kıymetli olamadım ki sende! En çok senin gözlerinin içinde hayat bulurken sen öldürüyorsun beni. Bana bir hayat kur demiştim beni zindanda yaşattığın için ölürsem seni asla affetmeyeceğim...
#ebrkn