Kitabı almaya karar verdiğimde konusunu hiç bilmiyordum ama iyi ki bu kitabı almışım diyorum. Kitabı okurken tüylerimin diken diken olduğu yerler vardı. Akıcı ve sürükleyiciydi. Yazar her sayfayı okurken sayfada anlatılmak istediği duyguları okuyucuya yansıtıyordu. Helin'in bazı yerlerde yaptığı saçma davranışlara anlam veremedim belki de vermek istemedim. Mutlu'nun arkadaşlarına davranışları o kadar güzel ki gerçek hayatta benimde böyle arkadaşım olsun istedim. Sokak Nöbetçileri’nin arkadaşlıklarına birazcık özenmiş olabilirim. Kitabın sayfa sayısı uzun fakat sürükleyici olduğundan bu sizi korkutmasın. Aksiyon dolu bir kitaptı.