"Eğer tanrılar benim hakkımda, başıma gelecekler hakkında karar vermişlerse, kuşkusuz en iyisini yapmışlardır. Çünkü basiretsiz bir tanrı tasavvur edilemez. Hem hangi sebeple bana zarar verecek bir yazgı belirlesinler ki? Ya da bana kötülük etmek onlara ve evrene be gibi bir fayda sağlayabilir, bundan ne elde edebilirler?"
Sayfa 62 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
"Oysa sadece bizim irademize bağlı şeylerin iyi ya da kötü olduğunu düşünürsek, ne tanrıları suçlamamıza, ne de insanlara düşmanca davranmaya gerek kalır."
Sayfa 61 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
"Eğer biri benim düşüncelerimin veya yaptıklarımın doğru olmadığını ispatlarıyla ortaya koyarsa onları düzeltir ve o kişiye minnettar olurum. Çünkü hakikati arıyorum ben."
Sayfa 57 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu