Emine Gül Çevik

Emine Gül Çevik
@eminecevik33
Çünkü annesi çok meşgul olan çocuklar oturup tek başlarına çizgi film izlerler.
Mesleğim: Hayatta kalmaya çalışmak
Yaşamıyorum
Evlatlık olabilirim .O yüzden emin değilim
136 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Samimi bir acı, sahte bir mutluluktan daha kötü olabilir mi gerçekten?
Reklam
"Bana başka gülüyor be abi. Biliyorum beni sevdiğini. Ben de seni sevecek gibiyim ama daha değil, der gibi gülüyor. Bekle, diyor sanki bana. Ben de bekliyorum."
Kim bilir nasıl acı çekiyordu da bu kadar çok gülüyordu. Dinmiştir ölünce acıları. Ölüm her şeyi sıfırlar.
“O kadar acı çeker ki insan, canlılar arasında bir tek o kahkahayı icat etmek zorunda kalmıştır,” der Nietzsche.
Eğer birini seviyorsan ve o seni sevmiyorsa, bundan çok güzel kaos çıkar. Bir sürü şiir, sağlam bir roman ve anlatacak bir sürü hikaye çıkar. Uykusuz geçen geceler, parklarda içilen şaraplar, yerli yersiz kıskançlık krizleri çıkar. Ama sevgine karşılık çıkar mı..? O biraz zor işte ..!
Reklam