Emine Gül Çevik

Emine Gül Çevik
@eminecevik33
Çünkü annesi çok meşgul olan çocuklar oturup tek başlarına çizgi film izlerler.
Mesleğim: Hayatta kalmaya çalışmak
Yaşamıyorum
Evlatlık olabilirim .O yüzden emin değilim
136 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Dışımızda aramayalım kötülüğü, içimizdedir o; ciğerimize işlemiştir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşıyor ama bilmiyor yaşadığını.
Onu niçin sevdiğimi bana söyletmek isterlerse bunu ancak şöyle anlatabilirim: Çünkü o, o idi; ben de bendim.
Bre zavallı insan, az mı derdin var ki kendine yeni dertler uyduruyorsun. Az mı kötü haldesin ki, bir de kendini kötülemeğe özeniyorsun...