Emine Gül Çevik

Emine Gül Çevik
@eminecevik33
Çünkü annesi çok meşgul olan çocuklar oturup tek başlarına çizgi film izlerler.
Mesleğim: Hayatta kalmaya çalışmak
Yaşamıyorum
Evlatlık olabilirim .O yüzden emin değilim
136 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Hiçbir sonuç beklemeden, hiçbir umuda kapılmadan yaşamaya alışmamız gerekecek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir.
Birini seviyorsan gerçekten severdin, verecek başka hiçbir şeyin yoksa bile sevgin yeterdi.
Hâla hayattan beklediği bir şeyler var.
Hayatımızdan birkaç gün ya da birkaç haftayı çıkarıp atmak neden mümkün değildi?