Emine

Emine
@emineeegnd
Hangi terzi diker ki; ilmeği kaçmış.Edep ve Haya'yı
"Cüret ediniz, çünkü düşünmeye, söylemeye, yaratmaya, sevmeye, yaşamaya da cüret edilir. Kimse gibi olmamaya cüret edilir. Ancak böyle genişler hayatın sınırı, sınır diye bize gösterdikleri o çizgi."
Reklam
Sizce?
Sahiden yaşıyor muyuz? Yoksa yalnızca günleri mi tüketiyoruz?
Duygu ve Düşünce
Aşırı solcudur "aşk" Bu yüzden insanların sol yanını hedef alır ve aşk bu kadar solcuyken içinden sağ çıkmak imkansızdır.... ~Deniz Gezmiş~
Artık Susmayın
Yüz yıl önce de denediler.Siz yine suskundunuz.Geçmişinizi aldılar sustunuz.Bugününüzü aldılar sustunuz.Yarınlarınızı aldılar sustunuz.Susmayın!
Alıntı
"Bu şehir Bir umuttu. Bütün insanlığın kardeşliği için. Bütün inançların ve milletlerin kardeşliği için ama ona hiç izin vermediler. Yine vermeyecekler. İstanbul halkı uyan! Şehrinin altına oyuyorlar. Sinsi bir el eserlerini yağmalıyorlar. Barış'ın son şansı bu şehri dönüştürüyorlar. Yardım için geldiler ama yalan söylüyorlar.Uyanın! İmzanıza sahip çıkın! Evrensel bahçeye ekilmiş her çiçeğe sahip çıkın...
Alıntı
Reklam