Uzun zaman sonra bana birşeyler katan, ders cikarabildigim bır kitap okudum.
6 hikayeden oluşuyo ve hepsi akıcı. Kitabın adının hikayelerden birinin adi olduğunu görünce farklı bir ad koyabilirdi demiştim. Ama kitap tamamen insanın neyle yaşayacağını, insanın hayatta kalabilmek için nelere ihtiyacı olduğunu anlatıyor. Kitabın adı ve içeriği birbirini tamamlıyor.
Zengin veya fakir her canlı bir gün ölümü tadacaktır. Hayatta önemli olan sağlık mutluluk ve huzurdur.