EMINƎ

EMINƎ
@emineseyda
Seni seviyorum, dedim. Ama bu iki kelime dudaklarımdan, "Hoşça kal", olarak döküldü.
Sayfa 156·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanların bazen bazı şeyleri kazanç elde etmek için değil, bir şeyleri kaybetmemek için yaptığını söylemek istedim.
"Benim hakkımda bir şeyler bildiğini düşünüyorsun ama hiçbir şey bildiğin yok."
Sayfa 188·Kitabı okudu
Kazanmış gibi hissedemeyecek kadar çok şey kaybetmiştik.
Sayfa 384·Kitabı okudu
Sanırım sen, benim en büyük zaferim ya da en büyük hatam olacaksın. Zaman gösterecek.
Sayfa 110·Kitabı okudu