Emine

Emine
@eminesrbb
• Kendimi bulmak için buradayım…
Sevdiğim her şeye elveda ederken nasıl da ağlamıştım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Pek iyi değilim Varenka. Duygularım ölmüş gibi.
Sanki güzel 'kitapların' pahalı oluşuna ağlayacak gibiydi.
"Hatıralar mutlu olsun, kederli olsun, hep acı verir..."
“Acı çeken çocukları görmek ve onlara yardım etmemek nasıl korkunç bir şey.”