Nedir bu başkalarını konuşma arzumuz arsızca kendimizden geçercesine savunmak. Var mıdır bunun bir açıklaması?
Ben bu dünyaya yaşamaya gelmişken.
Geldik gidiyoruz geride bıraktıklarımız ve yapacaklarımız olmasına rağmen hâlâ kelimeler onların ismini zikrederken,
Ben bu dünyaya yaşamaya gelmişken.
En değerli zamanımı kim için, ne pahasına feda ediyorum. Bu kadar özgür olduğumu düşünürken, oysa onlar benimle varlar ben konuştukça var olacaklar. Bunu bilmeme rağmen.
Ben bu dünyaya yaşamaya gelmişken.