Emira

Emira
@emiranur
yazıp yazıp silmelerim çok yine
@emiranur·
·
sabitlendi
~Sait Faik Abasıyanık~ "Yazmasam deli olacaktım."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
BELİRSİZLİK
Allah’ım çok istemiştim olmasını vardır bir bildiğin ama neden olmadı olur gibi olup olmaması beni çok yoruyor olmasını çok istiyorum olmuyor olacak olan da içime sinmiyor 🫠
Haksızlığa uğradığın için mi haksızlığa uğramaktan korkuyorsun ?
İnsan ve Duygular