Emira

Emira
@emiranur
yazıp yazıp silmelerim çok yine
Elbette seni inciteceğim. Elbette sen de beni inciteceksin. Elbette birbirimizi inciteceğiz. Varoluşun koşulu da budur. Bahar olmak, kışı göze almaktır. Var olmak da yok olmayı göze almaktır.
1000Kitap
Emira
Bahar olmak, kışı göze almaktır…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tam izlemeyeceğim artık bırakacağım diyorum ama öyle editlere denk geliyorum kiiiiiii seni çok seviyorum Fenerbahçem ismail yüksek seni ayrı seviyorum Keremcim seni apayrı oosterwolde seni söylememe gerek bile yok 💛💙
B♡ isimli okura yanıt verildi
Emira
Kesinlikle ✨❤️
Herkes mezun olurken ilahiyat okuyanlar üvey evlat gibi…
Ayşegül isimli okura yanıt verildi
Emira
Ayşegül hangi üniversitedesin