Bir gece vakti yeryüzüne düşmüş bir kar tanesi olarak gözünü açarsın.Karanlıkla tanışır, yoklukla yüzleşirsin.Ve bir gün biri gelir, karanlığa bir kibrit yakar, daha hızlı erirsin.
Bizler birer küçük noktasıyız evrenin.Nasıl ki noktalar bir cümleyi bitirip yenisini başlatmak için varlar, biz de bir şeyleri bitirip yenilerini başlatmak için varız bu dünyada.Her birimiz birer noktayız bu dünyada.Geldik, başladık ve bitiriyoruz işte.