Güçsüz görünmek benlik bir şey değildi. Ben güçlüydüm, yaşadığım her şeye rağmen dik duran bir karakterim vardı. Yenilgiler beni yıldırmaz, daha da güçlendirirdi. Bozguna uğradığım zamanlar olmuyor değildi, dinlenmek için mola verdiğim vakitler. Hissediyordum, bir güç bana sarılmıştı. Ve hissediyordum, dik durmamı sağlıyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir kadın sevilmeliydi, bir kadın korunmalıydı, bir kadın mutlu olmalıydı. Peki "adam" sıfatındaki insanlar hangisini gerçekleştiriyordu? Hangisi bir kadını kırmaktan korkuyordu? Bir elin parmaklarını geçmezdi, değil mi? Evet geçmezdi.