Elmas

Elmas
@emma_y
Her şeyin birazı ve hiçbir şeyin hepsi..
Gidenlerden, gitmek gerek artık..
"Gelseydi, benim için ne kadar iyi olurdu ama gelmedi."
Sayfa 372
1000Kitap
Reklam
Doğru..
" ..insan kendi durumunun bile nasıl olduğunu anlayamıyor ..."
Sayfa 364
Duygu ve Düşünce
"..sadece alışık olmadığım kanatlarla acemice uçmaya çalışıyorum."
Sayfa 361
1000Kitap
Kafka sana iyice gıcık olmaya başladım..
"Ah Milena! Yakarıyorum size: Nolur yazmayın artık bana."
Sayfa 360
1000Kitap
Yalnız değilsin dostum..
"Sanki bu dünyaya ait olmadığım gibi, başka bir dünyaya ait de değildim."
Sayfa 356
Duygu ve Düşünce
Reklam