Elmas

Elmas
@emma_y
Her şeyin birazı ve hiçbir şeyin hepsi..
Kendimle hasbihall.. :/
"..yazmak istiyorsan bile yazma, yazmak zorunda olsan bile yazma.."
Sayfa 290
Duygu ve Düşünce
Reklam
Ve de korkunç!!
"Birisine bu kadar bağlanmak son derece küçük düşürücü.."
Sayfa 287
Alıntı
Yıkılası Kafka, nasıl da kafamı karıştırıyor..:/
"Ya benimsin ki, bu iyi bir şey, ya da seni kaybettim ki, bu da kötü bir şey değil..."
Sayfa 287
1000Kitap
Ama asla kabul etmezler..
"..en iyilerinin bile içinde biraz yalan var."
Sayfa 286
Alıntı