emoşş

emoşş
@emoss_18
...canlı yaratık olarak ilk defa bizi görmüştün; insanları.. Ve içinden, "Ben bütün ömrümü bu nankör yaratıklar arasında mı geçireceğim," diye düşündün, onun için ağladın. İnsanlar...Yani bütün istikbalini onların daha mutlu olmaları uğrunda feda ettiğin insanlar...Canavarların en korkuncu olan bizler...Tanrı'nın bahşettiği zekâ ve yetenekleri zehirli birer hançer gibi hemcinslerinin azap çekmesine kullanılan uygar canavarlar...
Sayfa 230·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"morgun düşüncelerini şişmiş cesetler yazar.." ~ Furuğ Ferruhzad
Hissizleşiyor insan çağın insanlarını tanıdıkça
mevcut düzen dahilinde mental sağlığımı koruyamıyorum
Mutlu uyumak lazım azizim Madem uyku yarı ölüm halidir, O halde mutlu ölmek lazım, Her gece... ~Cemal Süreyya