emoşş

emoşş
@emoss_18
"Anılar önemlidir. Anılar, yaşananları hatırlatır. Yapılan kötülükleri ve iyilikleri, acıları ve mutlulukları. Anılarını unutursan, yaşananları da unutursun. Yaşananları unutursan, geçmiş tekrar eder."
Sayfa 407·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatımın “inan hiç önemi yok” evresindeyim.
"Bütün umudum kendimde."
İyiyse güzeldir, kötüyse tecrübe..
Cahilliğin verdiği arsızlıktan daha kötü bir şey yoktur.. •Dostoyevski