babalarının son anda gelip sanki hayatlarını mahvetmemiş gibi bir de evlerini yakması güldürdü .d bence sıkıcı bir kitap değil, karakterlerin üzerinde durulması da güzeldi ama yine de okurken bir an önce bitmesini bekledim
İnsan, sanki o olacağına dair feshedilemez bir sözleşme imzaladığı kişiyi ailesi ona durmadan hatırlatıp dururken nasıl değişebilirdi ki? İster büyük ister küçük değişimler olsun...