Halbuki vardı, herkesin var, herkesin kötü olmak için, ezmek için, ezilmek için bir gerekçesi var, herkes kendini haklı çıkarmak için, hayatla neden baş edemediğini kendine açıklamak için, neden kaderin kazandığını ve kendilerinin kaybettiğini kendilerine ispat etmek için bir şeyler buluyor. Başka türlü nasıl yaşayabilir ki insan?
"Umutsuzluktan değil, yorgunluktan, " dedi, "anlatamayacağım kadar yorgunum yaşamaktan"
Bu sonsuzda kaybolmak arzusunu çok iyi anladığımı söyledim.
"Senin anladığın şey benim hissettiğim şey değil, " dedi.