Unutuş, bekleyiş. Bir araya getiren, dağıtan bekleyiş; dağıtan, bir araya getiren unutuş.
"Beni unutacak mısınız?"
-"Evet, sizi unutacağım." -
-"Beni unuttuğunuzdan nasıl bu kadar emin olacaksınız?"
-"Başka bir kadını hatırladığımda emin olacağım."
-"Fakat hatırlayacağınız yine ben olacağım; daha fazlasına ihtiyacım var."
-"Kendimi artık hatırlamadığımda daha fazlasına sahip olacaksınız."
-"Birlikte unutulmak. O halde bizi kim unutacak? Unutuşta kim bizden emin olacak?
-"Başkaları, başka herkes!"
-"Fakat onları hesaba katamayız. Başkaları tarafından unutulmak hiç umurumda değil. Ben sizin tarafınızdan, sadece sizin tarafınızdan unutulmak istiyorum..
-"Eğer sizi unutursam siz kendinizi hatırlayabilecek misiniz?"