Emre Tak

Emre Tak
@emretk
Ben ikide birde böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret filan değil... İnsanlardan nefret etmeyi Düşünmedim bile... Sadece bir yalnızlık ihtiyacı. Öyle günlerim oluyor ki, etrafımda küçük bir hareket, en hafif bir ses bile istemiyorum. Taşıp dökülecek kadar kendi kendimi doyurduğumu hissediyorum.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Bugün de her gün gibi. Niçin uyandım?.. Niçin bana kendimi unutturan uykum sürüp gitmedi?
Sayfa 83·Kitabı okudu
Alıntı
Dünyada şimdi onunla yan yana bulunmamamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardır acaba?
Sayfa 76·Kitabı okudu
Alıntı
Acaba şu anda o ne düşünüyor? Herhalde beni değil... Niçin?.. Onun kafasında bir müddet yaşamak için neleri feda etmem ki?..
Sayfa 68·Kitabı okudu
Alıntı
Bütün hayallerimi bir aptalca laf berbat ediyor...
Sayfa 67·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam