Yolun sonunda yaptıklarınızın bir önemi var mı bilmiyorum, bence önemli olan şey size bağlı olan insanlar ve o insanların sizde bıraktığı silinmez izlerdir.
Okuduğum bir kitapta karakterlerden biri diğerine soruyor;
+Hangisi daha önemli
Yol mu ? Yoksa İstikamet mi ?
-Diğeri cevap veriyor;
Önemli olan o yolda kimlerle yürüdüğündür.