Emre

Emre
@emsz
Oysa vatan dediğin sendin, Aşığı ben !
Reklam
Fakat aşık olmak sevmek değildir. İnsan nefret ederken de aşık olur.
Herkes gibi olmayın; tek başına kalsanız bile öyle olmayın..
Gönül kimi severse güzel odur.
Herkesin kendine ait planları var..