Emre

Emre
@emsz
Kendinde aramaya cesaret edemediği hataları, insan başkalarında çok kolay bulur.
Reklam
Aslında insanı en çok acıtan şey; hayal kırıkları değil. Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır.
Hiç düşünmemiştim bir isim ve iki bağlacın yan yana gelip de içimi bu kadar acıtacağını; taa ki sen elveda diyene kadar.
Aşk tanım kabul etseydi sadece şunu yazardım. Zıtlık
O gözlerin bana yaşamayacağımı gösterecekse hiç bakmasın.
Reklam