Emre

Emre
@emsz
Kaybettiği bir şeyi bulmayı çok istediği zaman, insan bazen öyle yapar. Bakar bir göremez, bomboştur baktığı yer; öyleyken yine de on beş kez bakar aynı yere.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben kendim için yaşamak istiyorum, yoksa hiç yaşamayayım daha iyi.
Bence, gerçekten büyük insanlar, dünyada büyük acılar çekmek zorundadır..
Bir insan ömrünü neye vermeli?
Birimize bir şey olursa ne yaparız" dedi; "Kalanlar ölenlere şiirler yazar" dedi;