Bana kalırsa insan yaşamının temel gayesi bu kadar basit.Gece uyurken dingin hissettirecek,sabah uyanırken direnç ve enerji verecek duyguyu yakalamak.Yani yaşama tutunacağımız bir anlam yaratmak,dünyadaki yerimizin izini sürmek ve yaşama sebebimizi bulmak,kısaca yaşam dokuyabilmek