Nur

Nur
@encke
Hayat kısa, kahvem soğuyor.
Ölümü seçmişsin bir kere. Kaybedecek bir şeyi kalmayanın hakkıdır bu.
Reklam
Bırakamazsın. Biliyorum bunu. Herkesin bırakamayacağı bir şey vardır.. gerçekten ve asla bırakamayacağı bir şey...
Seni ben, ilk aylardan beri benim devamım olarak düşündüm.
Bir şeyler, gözle görülür, elle tutulur bir şeyler yapması, önemini ispatlaması gerekti.. yaşamaya katlanabilmek için.
Ama bitmişti işte. Bitmiş ve boşluğa düşmüştü..onuru zedelenmiş ve aşağılanmış olarak.