Nur

Nur
@encke
Hayat kısa, kahvem soğuyor.
Hiçbir ihânet böylesine kışkırtıcı, sarıcı..ve tehlikeli olmamıştır...
Reklam
Yedi aydır görmüyorlardı birbirlerini. Bitmişti aşk. Bittiğine inanıyordu.
Ama sen benim tek aldanışım, tek yanlış notum oldun. Bir sen yanılttın beni.
Delikanlı artık iyice dağılmıştı: Yenik, bütün gücünü tüketmiş ve horlanmış! Öyle buluyordu kendini.
Bu bir özleyiş mi idi? Yoksa geri dönülmez noktada duyulan ve insanı, er ya da geç çileden çıkartacak olan pişmanlık mı?
Reklam