Beril

Beril
@endsofbook
now that were here, how do we get back?
Hayat, başkalarının hatalarını yüklenemeyecek kadar kısaydı. Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu. Acı olansa, insanın çoğu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasıydı.
Sayfa 215·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Pervane misali yanmış ama küle dönmemiş; ateş küle döndüremediğini sertleştirir.
Sayfa 206·Kitabı okudu
Hayatının kontrolünü elinde bulunduran biri, kendine kolaylıkla bir mutluluk icat edebileceği gibi acılardan da kolaylıkla kurtulmayı bilir.
Sayfa 126·Kitabı okudu
Bir keresinde bana acıklı şeylerin seni zerre kadar etkilemediğini ama güzelliğin, yalnızca güzelliğin seni ağlatabileceğini söylemiştin.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Her mükemmel varlığın ardında da mutlaka bir trajedi vardır. Sanki en sıradan çiçeğin açması için bile dünyanın şiddetli doğum sancıları çekmesi gerekiyordu…
Sayfa 42·Kitabı okudu