“Kimse kimseyi bu kadar önemsememeli. Bak sevmemeli demiyorum, önemsememeli. Çünkü sevmek böyle bir şey olmamalı. Kendiliğinden akmalı sevgi ya da aşk. Adı her neyse. Zahmetsizce filizlenmeli, büyümeli ve bittiğinde incitmeden uçup gitmeli.”
“Aşık olmak, bir yerde kendini yıkmak gibi bir şey. Sadece o olmayı istemek, onunla, onun gibi. İç içe geçmek ve benliğini onun benliğinde unutmak. Zamandan ve mekandan bağımsız hissetmek. Uyurken yahut gözlerin açıkken fark etmez. Hep onu görmek. Ölmek ve dirilmek. Kendini yakıp yıkıp doğmak demek. Sonra bir gün tamamen tükenmek.”