Seni nasıl unuttum ben de bilmiyorum fakat vücudumdaki yaraların ara sıra kaşıntı yapınca hala akılıma geliyorsun o yara tekrar açılır diye kaşımaya korkuyorum bundan dolayı nefsimle büyük bir mücadele verdiğim doğrudur çünkü o yara açılırsa düzenimin tekrardan bozulacağından kokuyorum...