"Bana öyle geliyor ki, kötülük hiç durmadan yeniden canlanıyor, oysa iyilik, erdem ölümsüzdür. Kötülüğün hep yeni, taptaze bir çehresi vardır, oysa erdem dünyada hiçbir şeyin olamayacağı kadar köklü ve saygındır."
"Hep öyle olur ya" dedi Samuel. "Bir dostun yerinde olduğunu bilince gidip görmezsin. Sonra gidiverir, sen de görüşemediğin için vicdan azabından kıvranırsın."