enestasknn

enestasknn
@enestasknn
Anlamak ve hissetmek bizi insan kılar
Doğru olanı yapmak her zaman insanı mutlu etmiyor!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanki Batılılardan çok akıllı, çok değerliymişiz gibi davranıyoruz beyler, ama bugün Almanlar kars'ta bir konsolosluk açıp herkese bedava vize verseler yemin ediyorum bütün Kars bir haftada boşalır.
Bütün hayatım yoğun bir kayıp ve eksiklik duygusuyla yaralı bir hayvan gibi acı çekerek geçti.
Mutsuzluktan hiçbir şey yapamaz olunca, mutluluğu düşünmeye başladım.
Buradakinin aksine, insanlar herkes gibi düşünmekle övünmüyor orada.