enestasknn

enestasknn
@enestasknn
Anlamak ve hissetmek bizi insan kılar
Yalnızlık bir gurur sorunudur;kendi kokusunun içine mağrur bir şekilde gömülür insan.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan en çok aşık olduğu kişiyi tanır.
Gerçekten, insan doğasının kutsallığı;küfre, Tanrisizliğa inançsizliga, tarihin hiç bir döneminde katlanamamiş ,imkan tanımamistir.
Zira,insanların var olmasının sırrı yalnız yaşamakta değil, yaşamalarinin nedenindedir. Ne için yaşadığını kesin olarak bilmeden insan yaşamayı kabul etmez.
Bence insanların birbirlerini tanımaları için en iyi zaman birbirlerinden ayrılmak üzere olduğu andır.